Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen

Is er een souvenirwinkel in Zandverhalen?

Ja, in onze strandtent is een souvenirwinkel aanwezig.

Ik heb een ticket gereserveerd, maar ik ben ziek. Kan ik mijn ticket omboeken/annuleren?

Natuurlijk kan dat. U kunt via +31 (0)525 745 970 of reservations@zandverhalen.nl kosteloos uw reservering omboeken. Annuleren is helaas niet mogelijk.

Moet ik vooraf reserveren?

Vooraf online een ticket boeken is voor ons wel prettig, maar niet noodzakelijk.

Lukt het u niet online een ticket te reserveren, het Zandverhalen team helpt u graag en is telefonisch bereikbaar op +31 (0)525 745 970. U kunt  ook mailen naar reservations@zandverhalen.nl.

Hoe lang mag ik met mijn ticket in het museum zijn?

U mag zo lang in het museum blijven als u wilt. De tour met de speurtocht duurt gemiddeld 1,5 uur.

Is het toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen?

Nee, het is in het museum niet toegestaan uw eigen eten en/of  dranken te nuttigen. Ons restaurant biedt de mogelijkheid om iets te eten en te drinken.

Zijn huisdieren toegestaan in Zandverhalen?

Huisdieren zijn toegestaan in Zandverhalen, alleen aangelijnd alstublieft.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Online tickets kunnen niet geannuleerd worden. U kunt via email reservations@zandverhalen.nl kosteloos uw reservering omboeken.

Zijn er speciale activiteiten voor kinderen?

Kinderen hoeven zich niet te vervelen. Zandverhalen is kindvriendelijk en biedt voldoende vertier. Iedere kind krijgt een speurtocht mee in Zandverhalen en aan het einde wacht een kleine verrassing.

Is Zandverhalen rolstoelvriendelijk?

Zandverhalen is toegankelijk met een rolstoel. Op verzoek stellen wij ook rolstoelen beschikbaar.

Mag ik foto’s maken in het museum?

Fotograferen voor eigen gebruik is toegestaan. Wanneer u foto- en filmopnamen wilt maken, waarbij gebruik wordt gemaakt van een statief of voor commerciële doeleinden, vragen wij u van te voren contact op te nemen met info@zandverhalen.nl. Lampen en flitsapparatuur zijn alleen toegestaan na toestemming van de afdeling communicatie.

Is er Wifi beschikbaar?

Ja, in ons restaurant is gratis Wifi beschikbaar.

Kan ik gebruik maken van mijn museumkaart?

De museumkaart kan niet gebruikt worden bij Zandverhalen.

Is de expositie verwarmd?

Nee, ons museum is niet verwarmd. Wij adviseren u dan ook om u tijdens koude dagen warm te kleden.

Waar kan ik parkeren?

Wij hebben een groot eigen parkeerterrein aan de J.P. Broekhovenstraat 9-11. Wanneer u in uw navigatiesysteem dit adres of ‘Zandverhalen’ intoetst, wordt u hiernaar toe geleid.
Parkeren aan de havenzijde is gereserveerd voor ligplaats houders en daarom niet toegestaan.

Andere vraag

Staat uw vraag er niet bij?
Bel of mail ons. We helpen u graag verder.

Contact

Stuur ons een e-mail en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Vul je zoekopdracht in.